2011.03.09 - GODMORGON...

Godmorgon på er!

Har ni sovit gott?? Det har faktiskt jag trots att jag sovit ensam. Jag brukar inte sova bra numera när sambon inte är hemma, men inatt var det riktigt skönt att sova =) Det är så skönt när man vaknar och man känner hur bra man mår för att man fått sova riktigt gott.

Iaf så ska jag indag ner och fylla på mitt förråd på smink. Både mascaran, pudret och concelern är helt slut så det behöver köpas nytt. Dessutom är min foundation också nästan helt slut så kanske att det blir lite ny sådan också. Vi får se... Sen har jag en massa presentkort som ehöver gå åt så dem kommer jag också att använda. hehe första gången jag shoppar på typ ett halvår så det känns att det kliar i fingrarna nu =)

Jag vill ju ha något nytt till imorgon när jag ska på restaurang och fira Ciccis födelsedag. Det skulle vara trevligt även om det bara är en ny topp eller t-shirt.

Aja ni får väl se när jag kommer hem hur mycket det har blivit handlat.

Nu blir det frukost, sen stan...

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback