2011.03.08 - FULLT UPP...

Hej hej!!

Här är jag igen och här är det fullt upp. Jag har helt enkelt totalt glömt bort att blogga hela helgen vilket aldrig hänt förut. Ibland har jag inte orkat men denna gång har det bara försvunnit ur minnet. Aja så kan det gå.

Vi har iaf firat sambon under helgen så jag har varit fullt upptagen med att baka, städa och feja. Det blev en mycket trevlig helg som avslutades med en lugn hemmadag på söndagen =) Precis som det ska vara...

Resten av veckan blir tillägnad plugget. Just nu är det mycket att göra trots få föreläsningar. Alla lärare tycker att man har så mycket tid mellan föreläsningarna att man hinner göra många saker till nästa gång. Det är bara det att eftersom alla tänker så, så blir det en hel del. Aja jag ska inte klaga, jag har valt det själv =)

Ni får ursäkta att jag är kass på att blogga just nu. Jag ska försöka bättra mig, men jag har inget att skriva om just nu. Det blir så ibland.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback