2011.03.03 - MÖÖR...

Hej halloj!!

Åhh vilket underbart väder det har varit idag. Det känns som om våren är på väg på riktigt. Takdropp och sol... Mmm så mysigt. Jag var dessutom ute och red i solen idag och det var mycket skönt. Det var så kul att rida idag. Att få vara tillbaka i Nyby kändes kul också. Jag har varit där ungefär 2 gånger på 4 månader så det känns att man har saknat det. Och dessutom tror jag att Sofie har saknat mig lite ;) hehe jag gillade verkligen att rida för henne och dessutom har hon sån underbar humor =D

Innan stallet hann jag med att baka två sorters kakor, brysselkex och chokladkakor (kommer inte ihåg vad de heter men de är mycket goda). Imorgon eller på lördag blir det bakning av bullkransarna också så det är färska när gästerna kommer. Jag avskyr torra bullar så det blir mycket fyllning och nybakat så mina gäster slipper torra bullar.

Jag åkte även förbi gamla jobbet för att hämta nyckeln av Sussie till skåpet i stallet. Åhh vad det är kul att komma tillbaka och hälsa på. Jag trodde nästan att det skulle ta tid att "bara" hämta nyckeln så jag åkte i god tid dit. Jag tror att det tog drygt en timme =) Jag lovade att komma tillbaka på måndag igen och stanna lite längre.

Sambon jobbar extra länge idag så han kan vara ledig imorgon så jag vet inte rikitgt vad jag ska hitta på. Jag har verkligen ingen lust att städa idag, jag orkar inte. Därför tänkte jag att vi ska göra det tllsammans imorgon istället. Det går så mycket snabbare när man är två...

Vad ska ni hitta på ikväll då??

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback