2011.03.03 - FÖRSÖKTE IGÅR...

Godmorgon!!
Har ni sovit gott?? Det har iaf jag, sover alltid bra när jag har sambon bredvid mig. När jag sover själv i vår säng så drömmer jag alltid en massa konstiga dömmar, vaknar många gånger under natten osv, men när han är bredvid så blir jag liksom lugn och kan slappna av som det verkar. När jag sover i Uppsala sover jag bra även fast jag sover själv. Det kan bero på att sängen är hälften så stor och att jag dessutom sover mot en vägg... hehe

Idag har jag ett fullspäckat schema. Jag ska hinna baka 2 sorters kakor (en av dem ligger redo i kylen sedan igår, jag hann bara inte grädda dem), rida och städa. Jag har egentligen ingen lust att städa men det är ett måste. För annars måste jag göra det imorgon så det är bara att välja =D
Men att rida ska bli mycket trevligt. Det är riktigt kul nu när man får längta lite efter hästarna för man uppskattar det så oerhört mycket när man väl är där. 

Nu blir det lite frukost och sen blir det kak-bak =)

Jag försökte att blogga fler gånger igår men blogg.se hade något fel på sin server så det gick inte. Det gick inte ens att logga in...

Puss puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback