2011.06.08 - JOGGING

Godmorgon på er!

Hur har ni det där ute? Är ni ens vakna? Själv har jag redan hunnit vara ute och sprungit en runda. Jag var ute igår också och då orkade jag springa mer än jag trodde att jag skulle göra men idag orkade jag springa ännu längre =) Det känns så skönt att äntligen kunna komma igång med löpningen utan att få ont i varenda del av kroppen. Det har nog varit bra att ladda upp med långa power walks under våren för kondisen har funnits där i väntan på löpningen =)

Så imorse var det dags för ytterligare en löparrunda och imorgon tror jag att det blir en långtur på cykeln. Jag försöker att göra något varje dag så här i början för att maxa motivationen. Jag har nämligen två veckor nu som jag vet att jag kan träna varje dag och sen blir det nog hårdträning varannan dag och långpromenad varannan dag. Till detta har jag slutat äta onyttiga saker och försöker äta regelbundet. Så nu är det frukost igen som gäller. Ni som har hängt med ett tag vet hur dålig jag är på just frukost så jag måste verkligen anstränga mig för att kunna äta frukost varje dag...

Om en stund ska jag ner och klippa luggen, sen blir det stallet och efter det blir det möte på mitt kommande sommarjobb. Ikväll blir det after work med bästaste tjejerna =) Åh vad det är härligt att alla börjar komma hemåt igen =)

Nu ska jag in i duschen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback