2011.01.27 - Snabba böcker...

Godmorgon godmorgon!

Har ni sovit gott?? Inte jag, jag har drömt mardrömmar. Natten till igår drömde jag så där mysiga drömmar om min sambo, ni vet ungefär som att vi går på en strand, håller varandra i handen och bara tittar ut över horisonten medan vi kramas. Typ sånna drömmar...

Inatt, eller snarare igårkväll drömde jag att han hade träffat en annan. Det var en blond bimbo, skitsmal med stora silicontuttar och långa fejkögonfransar. Hon var dessutom helt blåst. Jag var så arg på honom. Det var liksom en tjej som jag vet att han aldrig skulle kunna vara tillsammans med för det är mot typ alla hans ideal. Det värst var att han bara tog med sig henne hem en dag och sa "Det här är blabla (kommer inte ihåg vad hon hette), min nya tjej och hon ska bo här. Du får flytta...". Jag vaknade vid 00.16 av att tårarna bara rann och jag var skitledsen och helt förstörd. Jag hade lust att ringa till min sambon men jag tror inte att han kanske hade uppskattat om jag ringt och väckt honom med frasen: "Har du skaffat en ny, för jag drömde just det...". Nej det får bli till att ringa honom på väg till skolan istället. Uch vad jag saknar honom nu. Det var ju ett bra tag sen som vi var ifrån varandra så här länge och det känns att man har vant sig vid att vara nära varandra igen. Att få sova tillsammans varje natt, att bara sträcka ut en hand när man sitter i soffan och känna hans ben eller hand.

Imorgon får jag iaf träffa honom igen, då ska jag ju ha med mig Elsa hem. Det ska också bli jättemysigt. Jag tror att S faktiskt ser lite fram emot det för det är han som har planerat alla måltider och så.

Nej nu måste jag sticka om jag ska hinna till skolan.

Puss puss



Update:
 Jag såg just att rubriken inte hade något med innehållet att göra. Jag komm visst in på ett sidospår från det jag egentligen skulle skriva om. hehe jag har iaf beställt de sista böckerna till den kursen som jag läser nu och jag har beställt extra snabb leverans så de kommer fort. Det är två skönlitterära böcker, en på norska och en på danska som vi ska hinna läsa....


Kommentarer
Postat av: Elin

Elsa ser oxå fram emot det! Igår kväll när hon skulle gå och sova så frågade jag om hon visste vad hon skulle göra på fredag. Åka Ellinor sa hon. NU!!! Nej, du ska inte åka nu. Du får vänta till på fredag. Gumman! Hon ser upp till sin moster och motter Ickard oxå för den delen. :-)

Kram

2011-01-27 @ 12:54:39
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback