2011.01.25 - Uppsala...

Hej hopp!

Hur har ni det där ute i stugorna?? Allt väl?? Själv är jag nu tillbaka i Uppsala. Det känns jättekonstigt att nu efter drygt 1 månad att inte sitta i sin egen soffa där hemma och titta på TV, eller rättare sagt sitta och titta på när sambon spelar NHL. hehe.

Jag har varit och handlat så nu finns det lite att äta här också. Jag hade faktiskt varit duktig och tömt min del av kylskåpet (förutom sånt som står sig länge) och därför behövdes lite påfyllning kan man väl säga. Så direkt efter föreläsningen stack jag till affären och inhandlade lite smått och gott så nu slipper jag gå hungrig. Sen blev det lite lunch och sen har jag bara slappat framför datorn. Jag är fortfarande rikitgt, riktigt sliten efter helgen men jag måste plugga rätt mycket ikväll. Jag fick låna en kursares block så jag kan skriva av de föreläsningar som jag missat medan jag var borta. Så det måste jag hinna skriva idag och kanske läsa lite i "kurslitteraturen"...

Ikväll blir det också handboll, Sverige - Danmark. Mycket spännande!!!! Nu är de iof redan klara för semifinal men det kommer nog att bli en mycket spännande match ändå.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback