2011.01.25 - Mysplaner...

Hej hej!

Nu har jag pluggat färdigt för idag och ska nu njuta av matchen mellan Sverige och Danmark. Ska bli rikitgt kul =)

Nu har jag och syster gjort upp mysplaner. Hon ska till Uppsala imorgon så vi ska passa på och äta lunch, bara hon och jag. Det ska bli mycket mysigt tycker jag för det händer ju liksom inte så ofta längre, vilket är förståeligt.
Dessutom ska Elsa komma och sova hos oss på fredag. Hon har tjatat ett bra tag nu om att hon vill komma och sova hos moster Ellinor och motter Rickard så nu är det äntligen dags. Jag ska äta lunch med dem på fredag när jag åker från Uppsala och sen åker hon med mig hem till S för lite bus och fredagsmys och sova. På lördagen kommer hennes föräldrar och hämtar henne och åker sen ut till hennes mormor och morfar och äter middag. Elsa får en rikitg lyxhelg kan jag lova =) Det ska bli mysigt att ha henne helt själv en stund. Eller vi får väl se vad jag säger på lördag hehehe

Nej nu blir det lite match och sen sova.

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback