2011.01.24 - Städning och tvättning

Hej hej på er!

Det blev inget Uppsala idag. Jag var verkligen totalt soppslut igår när jag kom hem att jag inte orkade göra annat än att sitta i soffan, äta lite och slöa framför TVn. Att packa eller något sådant fanns liksom inte. Likadant var det imorse. Jag kom inte upp ur sängen. Det gick bara inte, hur mycket jag än försökte. Eftersom jag är väldigt sömnkänslig och nu inte fått sova på 3 nätter (ungefär 4 timmar/natt) så är det inte så konstigt. Så dagen fick bli en återhämtnings- och städardag istället. Nu är hela julen bortstökad och golven städade. Dessutom har vi hunnit tvätta allt som var med till Sälen och det känns skönt. Om en stund ska jag börja plocka ihop allt till imorgon och sen slöa i soffan. Det blir en tidig kväll ikväll så jag får igen lite sovtimmar...

Hoppas ni har haft en bra dag och en trevlig kväll.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback