2011.01.23 - Hemma igen...

Hej hej hej!

Hur har ni det?? Vi kom hem från Sälen (Lindvallen) för drygt en timme sedan och medan sambon sover en stund i soffan så uppdaterar jag mig med datorn. Jag har inte tittat på nätet sedan i onsdags så det var en del =)

Iaf så har jag åkt skidor... SÅ HIMLA ROLIGT!!! Jag åkte en hel del i fredags och hade skitkul men igår när jag, sambon och Magnus åkte så var det helt underbart. Sambon och jag hade äntligen fått ordning på utrustningen (hans pjäxor satt för löst och mina för hårt) och kunde nu åka fort och snabbt och jag hoppade till och med lite grann =)

Idag kan jag lova att jag har hittat muskler som jag knappt visste att jag hade. Jag har skitont på utsidan av vaderna och frmsidan av låren vilket gör att jag inte kan gå normalt. Dessutom lyckades jag vrida till knät igår morse när jag åkte vilket gjorde att jag hade lite svårt att gå för att det gjorde ont men det var inga problem att åka skidor vilket jag var mycket glad över...

Jag har sovit i bilen nästan hela vägen hem men är fortfarande sjukt trött. Det blir till att slappa i soffan en stund till och sen blir det städning och ompackning av väska för avfärd till Uppsala imorgon...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback