2011.01.14 - Understimulerad...??

haha min sambo frågade nyss om jag var onykter för jag beter mig rätt konstigt åt här hemma, skrattar åt en massa (roliga) saker och håller på... NEJ jag är inte onykter (har bara druckit 3 öl) utan är fruktansvärt understimulerad.... JAG BEHÖVER TRÄFFA FOLK OCH GÖRA SAKER VAJE DAG ANNARS BLIR JAG KNÄPP!!! =) Det ska bli skönt att få börja skolan igen så jag kan bli "normal", dvs vara knäpp där istället haha

Dessutom är det oerhört roligt att lyssna på sambon när han och hans lag spelar och pratar med varandra i microfonerna. De klagar på varandra fast de inte kan göra sakerna bättre själva, de måste överbevisa varandra och säger saker som: "Oj förlåt Esten, jag råkade trycka in den för långt för länge..." (JAG DOG!!!!!)

Aja jag har iaf en "kul" kväll, hur har ni det???

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback