2011.01.14 - Ingen julgransplundring...



Hehe nepp än så länge står julgranen kvar så grann i stugan =) Jag har bara inte orkat idag, får ta det imorgon. Vi har ju ända till 17 på oss att få bort det för vi ska vara borta och fira en kompis kl.18 på klubben. Åhh vad jag älskar när mina vänner har fest så nära här hemma. Om 2 veckor ska vi på födelsedagsfest till Martin som bor 20 meter längre ner i backen =) Hehe det är alltid skönt att veta hur man tar sig hem och slippa planera...

Dagen har varit väldigt lugn med en lur på förmiddagen. Sambon ringde och väckte mig när han var på väg hem från teorin. Sen har vi mest lullat runt här hemma och bara varit. Riktigt skönt men det ska bli skönt att veta att vi har något att göra imorgon kväll. Då känns det lite bättre när man inte orkar göra så mycket på dagen. hehe

Nu blir det en öl framför datorn medan sambon spelar NHL. Sen blir det nog till att läsa lite och förhoppningsvis lite titta på TV snart =)

Ha en bra fredagskväll.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback