2011.01.14 - Godmorgon

Godmorgon!

Hat ni sovit gott?? Jag hade jättesvårt att soma igår (kanske berodde på alla koppar kaffe jag drack igår) och har sovit jättedjupt. Ni vet hur det känns när man vaknar efter en sån natt och hela kroppen känns som bly. Eller hela huvudet känns som bly iaf. Jag känner på en gång om jag har sovit som vanligt eller så där djupt.

Aja idag var det bara att gå upp tidigt (strax innan 8) och laga frukost. Sambon skulle ju ner på teorilektion 9.15 och då kunde jag lika gärna gå upp med honom. Jag somnar kanske om i soffan om en stund, vem vet.

Idag har jag inte mycket planerat. Som jag sa igår skulle jag ha åkt till Enköping men eftersom de är sjuka så fick vi ställa in det. Så idag blir det nog till att dansa ut julen iaf. Kanske läsa lite och bara njuta av att få vara ledig. Varför har man dåligt samvete för att man inte gör något vettigt bara för att man äntligen fått lite ledigt?? Kan det bero på att man är van vid att att alltid ha dåligt samvete när man inte pluggar??

Nej nu blir det att bädda ner sig i soffan och mysa lite med mig själv =)


Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Passa på att ta en tur på träningscykeln vet ja! Då kommer du att ha en sak mindre att ha dåligt samvete för. Då kan vi ha träningsvärk tillsammans imorgon. :-)

Kram och ha det så skönt på din hellediga dag!

2011-01-14 @ 11:19:21
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback