2011.01.14 - Bajs...?

Alltså, det är helt sjukt. Tidigare idag trodde jag att jag hade blivit knäpp när jag tyckte at det luktade bajs i vardagsrummet och trode att det luktade om mig. Varför vet jag inte men det var ju bara jag hemma. Sedan låg sambon och sov och det kom duster igen och givetvis trodde jag att det var han.
Nu sitter han där jag satt förut och jag sitter i andra delen av soffan och han frågar mig lite fint om jag har fisit. Nej, svarar jag för det hade jag verkligen inte. Men det kommer duster med "bajsdoft" här säger han.

Hmm nu börjar jag fundera på om det ligger nåt under soffan eller nåt som luktar. Det borde inte vara det för det var inte länge sedan som jag hade en ordentlig storstädning här hemma (vi har en låg soffa som man måste dra ut en massa för att dammsuga under).

Så imorgon blir det operation bajs och stort letande efter vad som egentligen luktar...

Vad tror ni att det är??

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback