2011.01.13 - Tröttis

Hej och godmorgon!

Hur har ni det där ute?? Tydligen snöade det massor igår, jag hörde hur det körde plogbilarna utanför fönstret hela kvällen och en bra bit in på natten. Själv har jag inte varit ute så det är kanske dags snart. Är det inte otroligt, nyss var jag magsjuk och idag vaknade jag med ont i halsen och snuvig näsa... Ska jag aldrig få bli frisk igen?? Jag tycker att jag har gått och känt mig hängig sen julen ungefär. Så typiskt bara för att jag har varit ganska frisk under hösten.
Jag pratade med syster nyss och tydligen är barnen genomförkylda också så tyvärr blir det ingen dejt imorgon. Hmm då fick jag ju en helt ledig dag till, vad ska jag göra med den?? Aja sambon är hemma då för han ska på teorikurs så någonting hittar vi väl på. Eller också blir jag sjuk igen och ligger hemma, man vet aldrig =)

Idag blir det städning iaf. Jag tänkte att det skulle vara lite fint här hemma när sambon kommer hem. Jag vet ju hur det är när man kommer hem till en nystädad och fin lägenhet så man slipper känna att man måste städa så fort man kommer innanför dörren. Dessutom kommer det ta mig drygt en timme eller så för att få det rätt fint här hemma så det är inte så mycket uppoffring. Hela granen och julsakerna ska ju tas ner.

Hoppas ni får en bra dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback