2011.01.13 - Folkström...

Hej halloj på er!

Idag kan jag inte klaga på att jag har varit ensam direkt. Även om jag tyckte att dagen var tråkig till en början så blev den mycket bättre på slutet.
Det började med att jag visste att sambon skulle komma hem och bara det är mycket trevligt. Sen beslutade Elin och jag att de skulle komma över på en kaffe, så efter 16 nångång kom hon, Jocke och Melissa (de var barnvakt) över på saft och kaffe. Mycket trevligt =)
Strax efter det kom sambon hem och joinade oss.

De hann i princip bara gå så kom Rauken och Matilda över på en kaffe som även blev middag då jag och S ända skulle äta mat och lika gärna kunde steka några extra pannkakor så det räckte till dem också.

Det har varit mycket trevligt att träffa lite (eller mycket) folk efter att ha varit i princip issolerad hela veckan. Skönt att få vara lite social =)

Nu blir det mys i soffa med en bra bok medan sambon spelar NHL. Det är skönt att kunna läsa en bok utan att få dåligt samvete över att inte läsa pluggböckerna. Åhh vad jag gillar att ha lov =)

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback