2011.01.12 - Dålig fantasi...

Hej hej!
Sorry med den kassa rubriken men jag har ingen fantasi alls just nu. Kan vara så att jag är understimulerad just nu. Tyvärr får jag ju inte göra någonting fören imorgon eftersom jag fortfarande smittar (om det nu var magsjuka). Egentligen ska man vänta upp till 72 timmar för att vara helt säker att man inte smittar men regeln är 48 timmar (efter sista utbrottet). Så imorgon är jag fit for fight att göra saker. Jag skulle så gärna vilja träffa Elin innan hon flyttar, vi får väl se om hon har tid imorgon...

Annars har det inte hänt så mycket här hemma. Jag är uttråkad, tittar på en massa sliskiga (mysiga..?) program på TVn och har allmänt tråkigt.

Hoppas ni har en trevlig dag. Jag ska försöka hitta lite inspiration =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback