2011.01.12 - ÄNTLIGEN!!!

HEEJ!

Har ni haft en bra dag?? Min har varit rätt tråkig men imorgon tänkte jag att jag skulle aktivera mig mera. Jag tänkte städa ut julen, städa lägenheten, diska och laga mat. Imorgon blir det en ny rätt, något som jag aldrig har gjort förut för jag har hittat på det själv =) Om ni inte skvallrar för min sambo så kan jag säga vad det blir... Det blir ugnsbakad torsk med spenat och citrussås och potatispure. Ska bli spännande att se hur det smakar =)

Så till den glada nyheten. Jag har haft en kurs som slutade i slutet av november och det blev en massa personligt strul för läraren vilket gjorde att betygsättningen har dragit ut på tiden. Vi fick mail innan jul om att hon hade lämnat våra betyg till expeditionen för inrapportering och sedan dess har jag hållit utkik ett par gånger per dag. Har det kommit något betyg?? Nepp, så tidigare idag struntade jag i att titta för det var ändå så sent på eftermiddagen så de har nog slutat för dagen iaf.
För en liten stund sen hade jag inget bättre för mig så jag loggade in och döm av min förvåning när den hade blivit inrapporterad, vid 9 på kvällen. Haha det hade jag aldrig trott.

Iaf så blev jag mycket glad över att jag fått ett VG på kursen (vi kan bara få VG, G eller U(nderkänt)). Den här kursen hade vi haft endast grupparbeten och inlämningar och jag hade verkligen jobbar järnet så det kändes skönt att det lönade sig =)

Nu blir det snart dubbelavsnitt av Say yes to the dress, mitt favoritprogram just nu=)

 

 



Alla bilder är fram TLC:s hemsida för programmet

Sov gott
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Ett jättegrattis från oss!

Du kan väl ta och ringa mig när du har vaknat ordentligt och så. Jag antar att du kikar in här ganska så direkt på morgonen...:-)

Kram

2011-01-13 @ 07:15:07
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback