2011.01.11 - Magsjukan is in da house...

Godmorgon kan jag nästan säga!

Som ni märkt var det ganska kass uppdatering igår och idag och det finns en ypperlig förklaring till det. Jag har blivit magsjuk... Fan fan fan

Det började med att jag kände mig konstig hela dagen igår. Under dagen började magen känns konstig och illamåendet kom krypandes. Jag hoppades på ett mirakel men nej. Det blev magsjuka... Jag tror att det slutade nån gång under natten så sen fick jag sova iaf. Sambon ringde ock väckte mig vid halv10 och då mådde jag bara illa. Gick sedan upp, la mig på soffan och somnade om. Vaknade igen för kanske en timme sedan och mår nog rätt bra tror jag. Illamåendet är kvar, trött och matt men det är kanske inte så konstigt om man har bott ett par timmar vid toaletten...

Fan också, jag skulle ju göra min tenta idag. Det var ju bara att ställa in, men enligt min lärare så kan jag göra den senare i vår istället så det känns bra. Jaha så gick det med mitt jullov då. Men jag hoppas på snabb återhämtning så jag iaf kan njuta några dagar.

Jag måste försöka ta mig ner till affären om en stund och handla. Jag har ju så klart ingenting att äta här hemma (som passar en sjukmage vill säga) och jag eftersom jag mår lite bättre nu så tänkte jag springa dit, handla och springa hem igen. Så blir det för sambon kommer troligtvis inte hem igen och även om han skulle göra det så tar det ganska många timmar till och jag tror att jag behöver något i magen ganska snart...

Aja hoppas ni har en trevligare dag än vad jag har...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback