2011.01.11 - Lite piggare

Hej hej!!

Eller nu ljög jag, jag är mycket piggare. Sambon kom hem förut och jag var så uttråkad och samtidigt glad över att få någon att prata med att jag bara var tvungen att driva med honom.

Sambon: "Jag ska ta och ringa Esten och kolla om de spelar, för visst var det okej att jag spelade lite??"
Jag: "Nej"
S: "Va..? eh nehe"
J: "Haha klart det är"

S: "Vad har jag för tider att hålla mig till??" (jag tittade på TV)
J: "En timme när det här programmet är slut..."
S: "Omen vad kul... skojar du med mig??"
J: "Klart jag gör men jag vill se klart det här"

S: "Åh vad jag har varit sugen på ett stort glas mjök hela dagen, jag måste ta lite innan jag hoppar in i duschen."
J: "Gör det du men då får du gå och handla för vi har ingen mjöl..."
S: "VAAA?? Har vi inte...fan då =("
J: "Hahahaha jag var bara tvungen"
S: "Ome fan vad du är taskig..." ;)

Hehe inte lätt att komma hem för stackarn men jag hade skitkul. Han trodde inte att jag var sjuk längre, undrar varför..? =)

Nu har jag fått i mig lite mat (tomatsoppa med makaroner) och det har gått bra. Jag är mycket mycket piggare nu så jag tror bara att det var någon liten bacill som ville mig illa. Det känns skönt faktiskt.

Nu blir det...eh ingen aning faktiskt. Vi får se

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback