2011.01.10 - Jullovet slut...

Godmorgon!

Nu känns det verkligen som alls ledigheter börjar ta slut och alla återvänder till vardagen igen. Synd ara att mitt jullov faktiskt börjar imorgon =) JIIPPI!! Efter tentan imorgon så har jag en hel veckas jullov innan den nya terminen börjar. Den ska jag ju iof bara gå på en dag innan vi åker till Sälen. Så jag ska inte klaga...

Idag däremot är det plugg, plugg och åter plugg som gäller. Åhh vad jag längtar till imorgon kväll, när jag äntligen kan vara ledig på riktigt sen ett par månader tillbaka. Så på Onsdag blir det SOVMORGON!!! Utan att ställa någon klocka eller någonting annat som ska störa. Kanske till och med så att jag stänger av telefonen tills jag vaknat så jag verkligen inte kan bli störd.

Nej nu blir det frukost och sen plugg. Vi hörs om ett par timmar.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback