2011.01.09 - TVÄTT...

Godmorgon!

Eller godförmiddag snarare då vi har varit uppe sen 7 och tvättat. Efter att jag hade puttat upp sambon ur sängen så hade jag egentligen ingen lust att gå upp så jag försökte somna om och hoppas på att sambon skulle gå ner själv till tvättstugan. Det värsta är första gången man ska ner för då ska alla kläder plockas ihop och de ligger på 3 olika ställen. Han började skaka min fot så jag faktiskt förstod att "Fan jag fick inte sova kvar...". Aja det var bara att masa sig upp och ta sig ner till tvättstugan.

Så fort vi kom upp igen la jag mig i soffan och somnade om. Nästa gång det var dags att gå ner, gick min underbara sambo ner själv för jag sov. Sista gången gick faktiskt jag ner så han fick sova, ge och ta =)

Idag blir det mycket plugg igen. Jag var ganska duktig igår och pluggade hemma hos Timmie och Linda men nu måste jag lägga in en mycket högre växel. Jag har 2 hela dagar kvar och en stund på tisdag innan jag åker (tentan börjar 14). Jag vill verkligen klara den här tentan...

Nej nu får det bli frukost (tror sambon ville ha Picasso idag så vi får väl se)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback