2011.01.08 - Sovmorgon...?

Godmorgon på er!

Jag tänkte att jag skulle ta lite sovmorgon idag eftersom jag gick upp så tidigt igår och var jättetrött igår när jag gick och lade mig. Jag struntade i att ställa klockan och skulle bara få sova ut... Hmm sambon vaknade vid 05.45 och kunde inte somna om så han gick upp och lade sig i soffan och tittade på TV. Själv somnade jag om och vaknade inte fören.... 09.15. Yeyy vilken sovmorgon det blev... Hmm aja det är väl rätt bra för att vara jag men iaf. Jag förstår inte dem som kan sova in på eftermiddagen. HUR GÖR NI???

Igår var vi hos Timmie och Linda hela kvällen (och en bit av eftermiddagen). Sambon och Timmie slipade och skrapade deras trappa som ska målas, Linda spelade X-box och jag pluggade. Eller jag försökte att plugga, hade inte direkt lust med det efter tentan men jag kom igenom ett par kapitel i boken faktiskt. Jag känner mig rikitgt duktig. Det är så skönt att vara där för det är aldrig några krav på någonting, me like =) Vi hann även med en bastu och det behövdes för jag skakade av att jag frös så himla mycket. Helt sjukt hur man kan frysa så mycket när man är inne och har tjocka kläder på sig.

Idag blir det mera plugg, men också en lunch med Elin. Ska bli kul att hinna se henne innan hon flyttar till Götet. Uch vad jag kommer att sakna henne. Jag hade ju hoppats på att hon skulle komma in i Uppsala så jag fick ha henne närmare mig men tyvärr tyvärr. Aja det är skönt att hon kom in på skolan nu när hon har kämpat så hårt att jag bara kan vara glad för hennes skull. Jag får helt enkelt ta och åka lite oftare till Göteborg istället =)

Nej nu måste jag göra mig iordning, plugga och sen ner på stan.
Ha en bra lördag.

Puss


Kommentarer
Postat av: carro

Fick oxå typ bara sova ut till strax efter 9 hehe..

2011-01-08 @ 11:46:33
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback