2011.01.08 - Bra musik!!

Hej hej hej hej hej!!!

Huur har ni det?? Jag har ett tips på något som kan göra alla glada: rikigt bra MUSIK!!!!

Alltså finns det något bättre än musik, egentligen. Jag är en sån att när jag är på bra humör vill jag höra poppig, härlig musik (eller all musik funkar då) och när jag är deppig, ledsen vill jag höra rikitgt tung musik. Jag klarar inte av klämkäck musik utan jag behöver ha sån musik som får hela hjärtat att dra ihop sig och tårarna börja spruta. Sen när jag lyssnat på den musiken en stund, fått deppa ihop rikitgt ordentligt så känner jag mig mycket bättre. Det funkar alltid.

 


Måns fick vara på både glada och ledsna sidan för den här versionen av Hope and Glory hörde jag första gången på bloggen om Terese Rojas som 16 år gammal mördades för 1½ år sedan ungefär. Jag älskar den här versionen när jag är deppig och den poppiga versionen när jag är glad och vill dansa =)


Jag försökte hitta fler men de fanns inte på youtube.

Några låtar man bli rikitgt glad av och bara vill dansa är bla:

 

Alla låtar från Måns kan få en på rikitgt bra humör eller upptempo låtar från Melodifestivalen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback