2011.01.07 - One down, one to go...

Hej hej!

Jag orkade bara inte blogga imorse innan jag åkte till Uppsala, som ni kanske kan förstå. Vägen dit gick bra, inga större problem. Väl framme märkte jag hur sjukt trött jag var, jag orkade knappt ta mig ur bilen. Ur och iväg till slut för att försöka hitta dit vi skulle ha tentan. Vi var på Ekonomikum istället för på Gimogatan som vi brukar och det är alltid lika intressant att se om man ska hitta fram i tid.

Efter en stunds letande hittade jag fram till rätt dörr (trodde jag) men jag var för tidig och endast den yttre dörren var öppen , inte den inre så jag gick ut igen på jakt efter en öppen dörr. På vägen hittade jag lite kursare, rikitgt kul att träffa alla igen =)

Till slut öppnades dörrarna (vi var för tidiga) och vi kunde hitta fram till tentalokalen. Det var fler än jag som kände att omtentan var garanterad. Jag kan lova att jag fick panik när jag såg första frågan och knappt fattade vad det stod. Ofta brukar man ju börja med en ganska lätt fråga och sedan bli svårare, så jag trodde inte att jag skulle klara en enda fråga. Jag hoppade över nummer ett och gick vidare till nummer två som, som tur var, var en fråga som jag faktiskt klarade av. När jag sedan gick tillbaka till ettan kändes den inte rikitgt lika hemsk längre =)



Aja jag tog mig igenom hela tentan och hoppas att det gick vägen. Jag var kanske lite väl negativ igår eller också så var tentan enkel, vad vet jag men jag hoppas att jag klarar den. Jag har verkligen ingen lust att göra om den. Det kändes som om jag nog har klarat den så vi får sen när vi får tillbaka den.

På vägen hem var det snöstorm nu igen och sikten var skitdålig. Inte så där jättekul att köra då ingenting var plogat men hem kom jag tillslut. Nu har jag suttit här vid datorn en stund och sen blir det mera plugg. Nu är det bara att ladda om inför tisdagens tenta. Det är egntligen tentafest i Uppsala som jag hade tänkt att gå på, men det var jag bara att börja plugga igen eftersom de ändrade datumet för en vecka sedan. Lite surt men då får jag lite mer ledigt sen...



Vi får höras mer sen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback