2011.01.06 - Omtenta here I come =(

Hej på er!

Ja som ni förstår av rubriken är jag inte jättepositiv inför morgondagens tenta. Jag tycker att jag har pluggat rikitgt bra den här veckan men jag kan lova att INGENTING har fastnat. Och nej det är inte bara som jag säger utan jag kommer inte ihåg något alls. Det räcker med att jag vänder sida i blocket så har det jag precis repeterat försvunnit. Skitkul att sitta och åka till Uppsala bara för att kugga en tenta och sen åka hem igen... Hmm jag ska försöka få igon positiviteten till imorgon men just nu känns det bara skit...

Jag blev lite gladare när jag gick in på systers blogg och fick mig lite inspiration inför bröllopsplanerna. Hon hade lagt upp 3 inlägg med olika infallsvinklar. Åhh vad jag längtar tills vi bestämt ett datum så man får sätta alla idéer i praktiken =) Jag längtar!!!!

Nu blir det till att planera kläder inför imorgon, packa väskan (glömde ju pennskrivet till en tenta...PANIK) och skriva upp koden som jag måste ha med mig så allting är klart imorgon. Jag vill inte gå upp tidigare än jag abslout måste, ska gå upp runt 04.30 liksom...

God natt och sov så gott...


Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du gillade det!

Kram

2011-01-07 @ 17:14:23
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback