2011.01.06 - Imorgon gäller det...

Godförmiddag!!

Imorse var det rikitgt rikitgt jobbigt att gå upp. Jag gick upp vid 7.15 men satte mig i soffan och ville bara somna om. Efter en stund kom sambon upp och övertalade mig att jag faktiskt kunde somna om en stund om jag ville, det var ju rätt tidigt ändå. Så jag ställde klockan på 9 och somnade om. Sen orkade jag bara inte vakna när klockan ringde så vid halv10 kom jag igång igen. Men då kände jag mig pigg och utvilad och det är första gången på länge.

Sen var det frukost och sen tänkte jag börja plugga. Som vanligt så hamnar man här och gör en massa annat än att plugga =) Tror jag börjar tröttna på att läsa just nu, synd bara att det börjar om igen imorgon efter tentan, men på tisdag kväll får jag lite lung och ro =)

Nehepp nu måste jag faktiskt plugga.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback