2011.01.05 - Min klänning???

Jag har nu lyckats ta en liten paus i pluggandet och surfade in på lite bröllopssidor för att titta på lite klänningar. Det är något jag brukar göra när jag har tråkigt. Som ni kanske förstår så är mitt favoritprogram på TV just nu "Say yes to the dress" som går på TLC. Där filmar de från Kleinfeldts i New York (typ väldens största lager av klänningar) och där hjälper de blivande brudar att hitta sin drömklänning. Åhh vad jag skulle vilja vara rik och åka dit och köpa min klänning. Men uder tiden som jag väntar på att storkovan ska håvas in så får jag nöja mig med att titta på klänningar i Stockholms affärer (Eskilstuna har knappt något utbud..).

Jag hittade faktiskt en som jag föll lite för på Bridal outlet, Wilhelmina heter klänningen...
Vad tycker ni??? Kan den passa mig???


Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh vad fin!

2011-01-05 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback