2011.01.05 - Middagsbjudning...

Hej hej!

Jag och sambon tidigare ikväll...

J: Åh jag börjar bli hungrig.

S: Mmm jag med, vad ska vi äta?? Kebab??

J: Nej vi har ju blivit nyttiga, jag letar i köket.

S: Jaja...

Jag går och letar i köket och inser att det inte fins så mycket att hänga i julgranen.

J: Där fanns det inte så mycket att hämta...

PIP PIP

S:
Timmie och Linda undrar om vi vill komma över på mat.

J: Fråga när vi kan komma =)

Hehe de kände på sig att vi var hungriga =)

Vi skyndade oss över och fick smaka på en lasange med bandspagetti istället för plattor. Mycket gott måste jag säga.
Sen blev det några rundor biljard innan vi åkte hem för jag behövde plugga. Ehh jag hamnade visst här så jag får sitta till sent ikväll... Eller också så går jag och sover snart och går upp tidigt imorgon. Det var iaf mycket skönt att omma ut och träffa lite människor. Jag var ute en snabbis i måndags för en snabbhandling på Ica, annars har jag suttit instängd i lägenheten sen i Söndags. Kanske var dags att komma ut lite, eller vad säger ni??

Det får nog bli sänggång snart och tidigt imorgon.

Sov så gott.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback