2011.01.03 - Ojdå...

Hej på er!

I itt sista inlägg skrev jag att jag skulle gå och lägga mig så jag var pigg till idag. Tror ni att det blev så?? Nepp, varken jag eller smabon var trötta vilket var väldigt konsigt då jag hade sovit kanske 6 timmar natten innan och han 3 timmar. Jag försökte till och med bädda ner mig i soffan framför dåliga program för att somna, jag gör ju alltid det. Nejdå, inte igår. Jag tror att jag somnade vid 3-tiden inatt... Jättehärligt att då dessutom bli väckt av att smabons telefon ringde vid 7. Jag som hade tänkt att sova till 8 iaf. Jag tvingade mig själv att somna om (ytterligare en bra sak med mig, för det mesta) och sov till halv9. Då var det bara att gå upp och laga frukost: Linfrö- och havregrynsgröt med lingonsylt och en kopp rött te. Mums...ehh not. Det var väl gott man ingen frukost är god när man precis har gått upp.

Sen var jag tvungen att försöka vakna lite innan det var dags för plugg. Plugg plugg och åter plugg kommer den kommande veckan att överösas av. Men jag får vara possitiv, pluggar jag hårt nu så får jag nästan 2 veckor helt ledigt sen innan de nya kurserna börjar. Då ska vi dessutom hinna med att åka på skidweekend också... Så sköönt!!!

Aja nu har jag ätit lite lunch som sambon var snäll och lagade till och nu har jag passat på att ha en liten lunchrast innan jag ska dyka ner i böckerna ingen.

Hoppas ni har en trevlig dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback