2011.01.03 - Nackspärr...

Hej halloj =)

Nu har jag suttit rätt många timmar och pluggat så för en timme sen la jag ner för idag. Jag gick och handlade lite och sen lagade jag mat till mig. Det fick bli korv med bröd, en smörgås och en kopp rött te. Visst är det typiskt att man har blivit nyttig just när jag gått in i en tentaplugg period. Jag vet inte hur det är med er man jag behöver något att knapra på medan jag pluggar. Inte hela tiden men så där ibland. Vad knaprar man på då om man inte får knapra på något onyttigt?? Jag hittade lite pepparkakor som fick duga även om det inte är jättenyttigt.

Till råga på allt tror jag att jag håller på att få nackspärr. Kn jag aldrig få ha en normal uppladdning. Alltid ska det vara någonting som stör. Än så länge har det varit tabletter som gjort mig "full", feber och annat smått och gott.

Nu blir det lite House och sen sängen. Inget uppe till 3 inatt inte...

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Gör iordning morotsstavar, gurkstavar, paprikabitar, frukt eller körsbärstomater. Vill du dricka ngt annat än vatten så testa att ha i lite citron, lime, jordgubbar eller gurka i vattnet. Då känns det lite lyxigare.

Kram och kämpa på!

2011-01-04 @ 19:48:53
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback