2011.01.02 - Sista dåliga dagen...

Hej halloj på er!

Är "Halloj" ett vanligt uttryck eller är det bara jag som använder det?? Jag har nämligen använt det så länge jag kan minnas och tycker att det är ett bra uttryck. Sen tittade jag på en Idol-audition för ett par år sedan (med den gamla juryn) och då kom det in en tönt som sa halloj till juryn. Det slutade med att de garvade åt honom för tydligen var det ett astöntigt uttryck... Hmm är jag tönt då eller?? Jag kan säga att jag använde inte halloj på ett tag efter det men kan inte sluta så det kom tillbaka rätt snabbt.

Aja idag har vi också haft en luuugn dag. Det behövdes för jag går och drar på något så jag är sjukt trött och har ont i huvudet hela tiden. Imorron däremot börjar tokplugget igen då jag skjutit upp mitt tentaplugg lite för länge nu eftersom jag började bli dålig förra veckan så nu är det långa dagar som gäller. Minst 9-19 varje dag den här veckan, tenta på fredag och från fredag eftermiddag börjar tentaplugget för nästa tenta som är tisdagen efter. Så ni lär få höra en hel del om det här på bloggen...

Idag har jag haft min sista dag som onyttig och slö. Från och med imorgon ska jag ta tag i mitt liv och börja äta ordentligt. Dessutom måste jag hitta former av träning som jag kan göra utan att få ont. Ni vet ju att mina leder är dåliga så de orkar inte för hög belastning. Därför har jag tänkt att börja på motioncykeln och ta långa snabba promenader. Sen när det kommit igång kan jag börja med andra träningsformer. Någon som har några förslag??

Mitt absolut första mål att klara av är att äta frukost varje dag igen. Det kommer nog att bli det svåraste men det viktigaste. Jag har därför köpt hem linfrön som jag tänkte koka gröt på tillsammans med havregryn. Den kommer att smörja tarmarna och sätta dem i arbete. Borde funka ganska bra. Eller vad tror ni??

Bildkälla
Jag tror inte att sambon skulle gilla om jag blev så här vältränad men jag skulle gärna sträva efter det. Riktigt snygg kropp och om jag så skulle bli hälften så vältränad så skulle jag bli nöjd =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback