2011.01.02 - Myskväll...

Halloj halloj =) (jag kommer att använda det jämt nu bara för att visa att det är coolt hehe)

Vi har nyss kommit hem från en riktig myskväll hos Cicci och Martin. Egentligen skulle vi har varit flera men det slutade med att det blev vi fyra. Vi hämtade mat från Innovation och sen blev det sällskapsspel för hela slanten. När och fjärran som killarna tyvärr vann fast vi var bättre (de hade tur och fick jättelätta frågor) och sen blev det TP som vi tjejer vann. Riktigt härlig kväll som jag gärna gör om snart igen. Jag och sambon älskar att spela sällskapsspel men ingen i bekantskapskretsen på sambons sida gillar det. Vi får nog ta och boka upp Martin och Cic lite oftare =)

Nu blir det nog sängen så jag orkar gå upp och plugga imorgon.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback