2011.01.01 - Årets första dag...

Hej och godmorgon/ god förmiddag!

Som vanligt så lyckas jag aldrig sova speciellt länge när jag har varit ute och gått och lagt mig sent. Imorse vaknade jag vil halv9 tror jag. Lite surt med tanke på att jag faktiskt vr trött fortfarande men kunde bara inte somna om. Så jag vet att det bara är till att gå upp och sätta sig framför TVn och datorn. Om en stund hoppas jag på att kunna somna om en liten stund i soffan, det brukar bli lagom tills sambon kommit upp ur sängen =)

Hade ni ett trevligt nyårsfirande???
Vi hade det riktigt mysigt hos Timmie och Linda med god mat, roliga spel och härliga människor. Tyvärr har jag ju tampats med någon konstig bacill i min kropp så jag var taggad så länge som tabletten gjorde sitt i kroppen. Sen gick det utför och jag ville bara hem och sova. Det gjorde inte saken bättre att min sambo råkade skalla mig precis vid ena tinningen när vi råkade krocka med huvudena och jag fick skitont i hela vänstra ögat. Att det dessutom kom världens sönoväder lagom till 12-slaget gjorde att mitt humör sjönk ännu mera. Men jag hängde med till klubben en stund och vid halv2 kände jag att det var dags att gå hem. Det tyckte även sambon då även han är dålig. Tror han höll på att få feber igår så vi lär ha en väldigt lugn dag i dag.

Jag hoppas på att kunna visa er lite bilder senare men vi använde inte vår kamera så himla mycket. Ska se om det är några som är bloggvänliga =)

Ha en fortsatt trevlig dag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback