2011.02.27 - SÖNDAG...

Hej halloj!

Är det bara jag som är världssämst på att komma på rubriker? Ibland går det jättelätt men oftast måste jag fundera länge på vad jag ska skriva... Aja jag är uppe sen ett tag tillbaka och nej, idag har vi inte tvättat. Eftersom både jag och sambon kommer att vara hemma imorgon (jag är "ledig" och han har körlektioner) och eftersom vi skulle på inflyttnings/födelsedagsfest igår så tvättar vi imorgon istället. Det kan vara skönt att slippa släpa sig upp deagen efter man kommit hem sent.

Så nu sitter jag här i soffan och väntar på reprisen av Melodifestivalen från igår. Den börjar 11.20 och jag har nu väntat rätt många timmar =) Det är jobbigt att försöka undvika resultaten innan det börjar. Jag vill ju inte titta på reprisen om jag vet resultatet =)

Nej nu skriker magen efter lite mat så jag ska väl fixa det. Jag återkommer senare.

Puss


Kommentarer
Postat av: Eva Österberg

Hej! Du var nyligen med i en tävling där man kunde vinna skivan till Melodifestivalen och GRATTIS du är en av dom som har vunnit.



För att jag ska kunna skicka ut ditt presentkort som du byter in på valfri Statoil mot en Melodifestivalsskiva så behöver jag din adress. Maila den till mig senast 31/3 så får skickar jag ett presentkort till dig.



Med vänlig hälsning



Eva Österberg

Marketing Coordinator

Svenska Statoil AB



m: +46 70 429 6209

t: +46 8 429 6209

e: [email protected]



2011-03-21 @ 10:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback