2011.02.26 - LUGN LÖRDAG...

Godmorgon!!

Här sitter jag i min ensamhet och njuter av en lugn lördags morgon. Det är så skönt att gå upp tidigt tycker jag, känna att man kan sitta med datorn ett par timmar om man har lust och inte ha någon stress alls. Så här sitter jag nu, magen börjar kurra och har nog tänkt att väcka sambon strax.

Igår var vi på Gullivers resor och jag måste säga att jag gillar den filmen. Den var lite rolig, typisk Jack Black-film. Det ända som var tråkigt var att den räknas som en barnfilm så det var MÅNGA störiga barn/ungdommar där (typ 11-14 åringar). Vi hade ett gäng som satt bakom oss som upprepade ALLT som stod på filmen och då menar jag ALLT!!! Rätt störande måste jag säga. Dessutom är det mycket mer prassel på de tidiga filmerna så med min hörsel så hördes det bara prassel när det var som värst, inget ljud från filmen.
En sak till som var lite tråkigt vara att filmen var i 3D, men det kändes inte som om den var i 3D. Det enda som var annorlunda var att texten "flöt" omkring på duken och kanterna var suddiga. Det var inga häftiga effekter alls så den hade lika gärna kunnat vara en vanlig film. Det hade nog varit bättre...

Nej nu ska jag sluta vara negativ. Det var en mycket trevlig kväll som fortsattes på Innovation (känns som om vi är där jämnt just nu) med god mat och gott att dricka. Det avslutades med prat i vår soffa och öl. Mycket, mycket trevligt =)

Sen råkade jag somna på soffan när jag tittade på en film som jag faktiskt ville se. Jag vaknade vid 2.30 och tog mig in till sängen, men för mig känns det som om man sovit mycket mindre. Hade jag sovit hela natten på soffan eller i sängen hade det kännts bra men när det blir hackat så känns det för lite... Är det bara jag som känner så??

Aja nu blir det lite mat.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback