2011.02.25 - FREDAG...

Hej hopp!

Hur är det med er?? Själv är det bra. Lite tyst har det varit här men jag har inte haft så mycket att berätta. Jag är idag hemma och ska om en stund göra mig iordning för att åka med svärmor och köpa ett nytt batteri till hennes bil. Det är det vanligaste felet nu när det är så här kallt ute. Att man har ett gammalt bilbatteri så det inte orkar med att starta bilen. Ett nytt brukar oftast göra susen.

Senare ikväll ska vi på bio, sambon och jag med några vänner. Det blir Gullivers resor med Jack Black. Den verkar rolig så vi hoppas på det. Det ska blir kul att komma ut lite också. Jag har ju inte varit ute så där jättemycket den här veckan =)

Nej... jag såg just att det har börjat snöa igen. Alltså jag klagar inte så ofta men just nu börjar det kännas som för mycket. Då känns det skönt att det snart är mars så man vet att våren är på väg...

Nej nu måste jag hoppa in i duschen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback