2011.02.20 - MELODIFESTIVALEN: RESULTAT FRÅN IGÅR...

Hej halloj!

Jag lyckades inte titta på deltävlingen igår eftersom jag var på fest men jag tittade på reprisen på förmiddagen. Som jag hade tippat så gick Eric Saade vidare direkt till finalen (före alla andra). Han har oerhört mycket fans och är väldigt priffsig så det var inte helt oväntat.


Sen blev jag faktiskt överraskad över att The Playtones gick till finalen istället för Shirley´s angles som jag gillade bättre. Men men de fick ju en plats i andra chansen iaf.

En till överraskning, men en trevlig sådan var att Sara Vargas gick till andra chansen istället för Sebastian. Det var mycket trevligt tycker jag, det är alltid kul när det går bra för nya, unga artister....

Nu får vi börja ladda inför nästa veckas deltävling som också är den sista...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback