2011.02.19 - TIDIGT...

Godmorgon på er!

Här har jag varit vaken en bra stund nu, jag vaknade av mig själv vid halv8 trots att jag hade tänkt att sova ut lite. Men men det ville inte min kropp idag så det var bara att gå upp. Ibland önskar jag att jag kunde sova som sambon, att kunna sova till 12 om man har lust. Fast iof, då skulle jag säkert vakna stressad för att jag har sovit så länge =) hehe aldrig är man nöjd...

Idag blir det iaf mat hos mamma och pappa. Sist vi var utbjudna dit så skulle vi fria Martin så då kunde vi inte komma och även denna gång ska vi fira en kompis. Men vi frågade om vi inte kunde äta ganska tidigt så vi hann med båda sakerna och det funkade. Så först blir det mat med familjen och sen blir det party för Danne. Jag har ju även planerat att hinna se Melodifestivalen också så det blir kul =)

Nej nu ska jag gå och väck sambon.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback