2011.02.16 - ONSDAG...

Godförmiddag på er!

Hur har ni det?? Här sitter jag hemma i soffan och ska egentligen plugga. Jag har ingen motivation alls men jag vet att jag måste eftersom jag har tenta på fredag igen. Fan vad det är jobbigt med omtentor för man lägger så mycket tid och ork på att plugga till den första tentan och sen när man får reda på att man inte klarat den så blir det bara mörk. Man blir besviken och tappar all motivation till att plugga in samma sak en gång till. Men men så går det, jag har inte så mycket val, jag måste klara den den här gången.

Egentligen trodde jag ju att jag skulle vara i Uppsala nu men igår när jag var på väg upp så pratade jag med sambon och han ville att jag skulle komma hem efter föreläsningen och eftersom jag är "ledig" idag så funkar ju det. Så jag tog med mig packningen hem igen efter föreläsningen och lagade mat tillsammans med min underbara sambo. Det är skönt att passa på att umgås medan man kan, för sen när det blir varmt igen kommer han ju inte vara hemma någonting alls i veckorna så då får man passa på nu...

Just nu sitter sambon och har uppskrivning för BE-kortet och jag är nervös för hur det ska gå för honom. Jag hoppas verkligen att han ska klara det. Det skulle vara så kul för honom.

Nej nu måste jag plugga. Får se hur det går =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback