2011.02.13 - LÖRDAGEN

Hej på er!

Här har ni en som är trött kan jag lova. Jag har försökt att somna om en endra gång men det gick inte.

Jag och sambon var ju till Inovation och åt mat igår. Det var mycket trevligt och mycket gott. Tyvärr var deras annanasglass (de gröper ur en annanas, gör glass på fruktköttet och fyller skalet med glassen) slut så det fick bli friterad banan och glass istället, men det var också gott. Efter middagen gick vi hem och det droppade in lite vänner så vi tog någon öl och bara pratade och hade det trevligt. Vi gick sen till Rudolfos (som egentligen heter Rodulfos fick jag lära mig för bara ett litet tag) för några fler öl. Där var det faktiskt riktigt lugnt så det var trevligt. Bra musik och trevligt sällaskap =)

Efter Rudan så hade jag lust att gå hem och sova, men då drog sambon med sig alla hem till oss och de gick inte hem fören efter 3. Kändes härligt att ställa klockan på 06.40 när klockan var typ 03.23 när vi gick och la oss. Men men upp för att tvätta kom vi iaf.

Åh vad skönt det var att lägga sig i soffan och somna om i soffan och iaf få sova 1½ timme till. Det värsta var att när jag vaknade andra gången så hade jag sån galen träningvärk att jag knappt kan gå. Så blir det när man ska vara duktig och träna =) Att försöka ta sig ner till källaren för att fixa med tvätten var en riktig pärs kan jag lova, så det var bara att ställa in promenaden med Cic idag. Jag hade inte kommit ut genom dörren knappt =)

Nej nu blir det snart kebab och sen hoppas jag på lite mera sömn.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback