2011.02.12 - MYSVÄDER OCH HÅRDTRÄNING...

Hej hej!

Visst är det underbart ute igen. Eller ja det var det för ett tag sen, då sken solen och det kändes faktiskt varmt. Jag och Cic skulle ut och promenera och båda hade vi klätt på oss ganska mycket eftersom det ändå var typ 7 minusgrader ute. Vi hann bara en liten bit tills både hon och jag blev jättevarma. Men det var skönt att gå där i solen och snacka skit. Jag hade solglasögon på mig idag och det behövdes. Cic blev tokbländad hela tiden och fick titta ner i backen. Det kändes skönt i kroppen när jag kom hem iaf och eftersom jag mått mycket bättre så tänkte jag att jag skulle sätta igång en av mina träning-DVD:er och köra ett pass. Jag lyckades ta mig igenom 2 av dem, "Kom igång" som tränar musklerna och yoga. Efter halva yogan så blev jag snurrig av all andning =)

När jag var klar var mina lår så slutkörde att de knappt orkade hålla mig uppe. In i duschen med väldigt varmt vatten så ändes det bättre. Så nu ka jag ju till och med njuta av kvällen utan att ha dåligt samvete (nej, jag brukar inte ha det annars heller faktiskt).

Det ska bli mysigt med lite god middag och lite öl med sambon. Det är ju inte jätteofta som man hittar på något själv, ofta är man ju social och bjuder med sig kompisar =)

Nej nu ska jag börja göra mig iordning.

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad duktig du är!

Kram

2011-02-12 @ 16:47:45
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback