2011.02.12 - MYSDAG...

Godmorgon!

Ja, eller godförmiddag kanske. Om man tar efter hur sambon räknar så är det nog forfarande natt för han tycker att det är förmiddag när klockan är 14 typ och eftermiddag fram till 20. hehe

Jag skrev ju tidigare i veckan och frågade hur man skulle göra på allahjärtansdag om man inte kan ses just den dagen. Jag vet att min syster tycker att det bara är en dag för handeln att tjäna pengar och att man kan "fira" sin kärlek en annan dag. Så är det säkert men jag tycker ändå att det är skönt med en dag där man faktiskt är tillåten att verkligen visa sin kärlek och fira den. Om man umgås med många singlar (vilket vi har gjort tidigare) så blir man liksom trackad för att man vill ta en mysig hemmakväll och bara vara vi. Därför är det skönt med en dag där alla faktiskt tycker att det är okej att det bara är vi...  Så tänker jag och därför vill jag passa på att ta vara på den dagen.

Iaf så har jag och sambon kommit fram till att vi ska gå ut och äta ikväll, bara han och jag. Det blir nog Inovation för båda är vi sugna på Pad thai och sen blir det nog annanasglass till efterrätt. Sen tänkte vi ha en mysdag imorgon och bara göra det vi har lust med. Det blir vår kärleksdag(ar)!!

Strax ska vi ner på stan för sambon ska klippa sig och sen blir det promenad med Cic.

Ha en trevlig dag i solskenet.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback