2011.02.11 - SNÖKAOS...

Hello!!

Jo visst har vi haft snökaos idag... Hehe det gick iaf rätt bra att ta sig till och från Uppsala även om man satt med hjärtat i halsgropen vid ett par tillfällen. Fy fan vad snö det har kommit och fort har det gått. Helt sjukt...

När jag väl kom hem blev det lite kebabpizza och sen tvärslocknade jag i soffan. Jag tror att sjukdomen, tidig morgon och spänningen över tentan tog ut sin rätt. Jag sov i rätt många timmar och fan vad skönt det var. Jag var helt förstörd efter det. Min sambo sa något men hörseln hade liksom inte slagits på så jag hörde inget och förstod inget. hehe

Åhh jag har sett en ny favoritfilm idag. "Kärleksbrev" tror jag att den hette och Kevin Costner var med. Alltså den måste ni bara se om ni får möjlighet till det, men ladda upp med näsdukar. Det är ett romantiskt drama om en kvina som är ute och springer och hittar en flaska. I flaskan ligger ett brev, ett kärleksbrev till en Cathrine från G...
Hon blir så tagen av brevet att hon bara måste ta reda på vem som skrivit det...

Bildkälla

Strax tänkte jag göra mig iordning, känner mig som ett vrak efter tuppluren och gråtandet under halva eftermiddagen =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback