2011.02.10 - FICK SÄLLSKAP...

Godmorgon godmorgon!!

Det blev inte så mycket bloggande igår. Jag satt och pluggade hela eftermiddagen och sen fick vi sällskap. Det var mycket trevligt för jag behövde träffa folk. Först kom Jocke och Elin hit och hadde med sig kladdmuffins som luktade underbart gott. Men då kom min sambo på att vi skulle laga mat istället, buhuuu så jag fick inga kladdmuffins då... Så jag ställde mig och lagade köttfärssås och spagetti som vi bjöd Jocke och Elin på. Jag tror att de tyckte om det, det lät så =)

Sen kom även Rauken och Matilda över och då blev det äntligen kaffe (för de andra) och kladdmuffins. MUMS!!! De var mycket goda.

Sen blev det inte så mycket mer pluggande för jag var sjukttrött. Jag kan inte fatta vad det är för konstigt virus jag har dragit på mig, kanske en blandning för jag känner mig febrig (trots att jag inte har feber), magen är i konstant upror och jag får ont i magen när jag äter. Dessutom har jag en konstig huvudvärk och är jättetrött. Nej, jag mår jättekonstigt.

Någon som har varit med om något liknande???

Nu ska jag försöka plugga ett par timmar, imorgon är det tenta.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback