2011.02.09 - VAD GÖR MAN DEN 14/2 NÄR...?


Bildkälla...

Ja, vad gör man på allahjärtansdag när jag inte kommer att träffa mitt hjärta??
Jag kommer att vara hemma eftersom jag numera är ledig på måndagar, men sambon är troligtvis inte hemma. Han kommer hem den 15:e men då är jag i Uppsala, så vad gör man??


Bildkälla...

Förra året låg ju allahjärtansdag på en Söndag och då firade vi först med middag ute på restaurang på lördagen och sen hade det mysigt hemma på söndagen. Men i år ligger dagen på en måndag och det känns inget kul att fira två dagar innan liksom.



Vi brukar inte göra någon jättesak av det men att äta en god middag och bara vara vi två för en gångs skull.

Så vad har ni för tips???


Kommentarer
Postat av: Elin

Ni visar varandra hur otroligt mycket ni älskar varandra en annan dag istället. Alla hjärtans dag är det affärerna som har hittat på. De vill bara tjäna pengar. Gör en alldeles egen dag för er då ni gör allt det där mysiga som ni skulle velat göra tillsammans den 14:e istället.

Har du ingenting för dig så kan du väl koma hit till oss och äta chokladkaka med mig! :-)

Kram på dig!

2011-02-10 @ 20:31:39
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback