2011.02.09 - HÄRLIGT VÄDER...

Gormorgon!

Eller jag har egentligen varit uppe en bra stund men har inte kommit hit fören nu. Sambon stack till jobbet vid 6.45 och jag hade tänkt att gå upp vid 7 men hade bara ställt mobilen och inte stora klocka. Mobilen stänger jag lätt av i sömnen så då måste jag ha den stora klockan som en säkerhet. Men jag glömde att ställa om den efter att sambon hade gått upp så jag sov till 9 istället. Troligtvis behövde jag det för jag var fortfarande helt död när jag väl gick upp och jag skulle ju "bara" plugga. Om jag pluggar två timmar extra på morgonen eller på kvällen spelar ju egentligen igen större roll, det blir ändå samma antal timmar...

Så hur många timmar pluggar jag varje dag? Så här inför tentor sitter jag från 9 ungefär till 20 (är det inget bra på tv kan jag sitta en timme extra), så en elva timmar om dagen med avbrott för lunch och middag. De dagar jag har föreläsningar sitter jag nog ungefär 2-4 timmar per dag... Man börjar faktiskt bli bättre och bättre på att plugga efter skolan. I början var jag jättedålig på det och det märktes när man kom till tentaplugget. Nu känns det inte rikitgt lika illa när tentaperioden börjar för man har bättre koll från början.

Så idag fortsätter pluggandet. Hoppas ni får en trevlig dag ute i solskenet...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback