2011.02.05 - Plugg...

Hej på er!

Här sitter jag, helt ensam i vår tomma lägenhet med endast böckerna som sällskap. Jag sitter alltså och försöker plugga, men det går så där. Jag känner inte rikitgt att jag har någon motivation just nu trots att det är tenta nästa vecka. Dessutom behöver jag läsa klart två böcker så just nu är det rätt mycket.
Jag tror att jag ska laga lite mat alldeles strax så jag får en lite andningspaus innan det blir många timmars läsande. Då är det tur att det är bra böcker vi ska läsa iaf, då blir det lite roligare =)

Som ni förstår så kommer min dag mest bestå av plugg, plugg och åter plugg. Kvällen kommer också bli rätt lugn med ett par timmar framför Melodifestivalen =)

Nej ni får ha en underbar lördag medan jag sitter instängd hehe

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback