2011.02.05 - Oj vad tiden går...

Hej hej!

Eller ska man säga god natt på er? Här sitter jag och har egentligen tänkt att gå och lägga mig en bra stund men om man inte har suttit vid datorn på hela dagen så tar det en stund att komma igenom allt. Lite databeroende är man väl allt, men det får man vara. Det är ju inte så att jag blir galen om jag inte får hålla på med datorn men jag gillar att sitta här iaf en gång per dag.

Idag har det iaf varit snöstorm ute och skithalt. Det är inget vidare när det lägger sig snö uppepå isen. Det gör attman inte ser isen och att det blir halare. Jag har ramlat en gång idag och varit väldigt nära ett antal gånger till.

Det har inte kommit upp något om Melodifestivalen här ännu och jag har faktiskt inte hunnit. Jag åkte hemifrån vid 7 imorse till skolan, kom hem vid 18 och hann bara äta lite. Sen försökte jag få igång datorn men den hade en massa diskenheter att gå igenom så jag hann inte med något annat än att vänta tills den var klar och sen stänga av igen. Vi åkte nämligen över till Macke och Jenny och deras lilla bebis och hälsade på. Det var första gången jag såg deras hus och det var mycket fint. Stort var det också, nästan så de kommer att behöva en telekom-radio i varje rum så de kan leta efter varandra eller fråga vart man är när man gått vilse =)

Nu ska jag sova för imorgon blir det plugg för hela slanten. Det är ju tenta igen nästa vecka så det behöer pluggas en hel del vill jag lova. Dessutom har jag två böcker att läsa ut under helgen så jag lär inte vara sysslolös.

Imorgon (eller idag är det ju) är det ju dessutom Melodifestivalen så jag lär sitta framför TVn ett par timmar =)

Puss och godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback