2011.02.03 - Sommarjobb..?

God kväll!

Har ni det bra där ute i stugorna?? Här sitter jag nu med en överfull mage som knappt får plats i byxorna. Jag hade planerat att jag skulle göra pannkakor ikväll när jag skulle vara ensam. Sen kom sambon hem och jag höll på och micklade med datorn (berättar snart varför) och han började spela NHL. Därför tyckte han att jag var för upptagen för att behöva stå vid spisen så han bjöd på pizza till middag. Men varför är det så att man alltid äter för mycket?? En riktigt god pizza kan jag nästan klämma i mig en hel och sen sitter jag och beklagar mig för att jag blir så mätt. Varför slutar ma inte äta när man böjar bli mätt?? Aja får skylla mig själv...

Det jag iaf skulle komma till är att jag har suttit och skrivit om mitt CV idag. Det var nog ungefär 3-4 år gammalt så det behövde ändras en hel del på. Sen skulle jag försöka skicka iväg det till olika företag, internet krånglade osv osv. Så det var en tuff tid som jag till slut löste och nu har jag fått iväg två ansökningar på nätet och ska lämna två stycken imorgon. Jag hittade ett jobb i tidningen idag som jag verkligen skulle vilja ha. Det skulle vara perfekt för mig så jag hoppas att jag har tur och får det... Kanske inget jobb som folk drömmer om men när jag läste om det så kände jag att det var helt rätt för mig just i år =)

Vi får väl se hur det går. Jag håller er uppdaterade på hur läget ändrar sig...

Nu skulle jag ju egentligen sitta och läsa min norska bok. Jag ska bara steka några pannkakor till lunchlådan till imorgon först. Sen ska jag sätta mig. Haha tänk att jag har hittat undanflykter hela dagen för att slippa =) Men men snart så kommer jag igång...

Nej ni får ha en bra dag. Jag måste göra lite nytta.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får just det jobbet du skulle vilja ha!

Kram på dis syster så syns vi på söndag!

2011-02-03 @ 20:48:51
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback